Zarzecze

Serwis Zarzecze.org zastał przygotowany nie tylko z myślą o promocji i rozpowszechnianiu
pozytywnego wizerunku naszej przepięknej wsi leżącej na południu Polski.
Powstał z miłości do tej miejscowości...

IMG_7553Niestety pożegnaliśmy się bezpowrotnie (przynajmniej na rok) z wakacjami. Aby ten powrót do szkoły był przyjemniejszy a pożegnanie wakacji obyło się bez łez nowo powstała grupa kreatywna „Mazanki” zorganizowała „Noc Mazanków”. Impreza odbyła się z piątku na sobotę 29.08.2015 r. na boisku LKS w Zarzeczu. Biletem wstępu było: ciepłe ubranie, śpiwór i dużo dobrego humoru…

Zaczęliśmy od rozbicia namiotów co okazało się nie lada wyzwaniem szczególnie dla naszego młodszego pokolenia. Jednak i z tym poradziliśmy sobie bez zarzutu. Kiedy boisko zamieniło się w miejsce do biwakowania a namioty wyrosły jak grzyby po deszczu postanowiliśmy poszukać skarbów ukrytych gdzieś w pobliżu. Pomocna nam była mapa z zadaniami do wykonania i kierunkami poszukiwań. Z powrotem do obozowiska zwabił nas zapach duszonek pieczonych na ognisku. Po smakowitej kolacji odbył się mecz i zabawy ruchowe dla chętnych. Nikt nie miał czasu na nudę. Po zmroku przy ognisku odśpiewaliśmy Młodzieżowy Apel oraz „Barkę” na cześć Jana Pawła II i wiele innych ogniskowych piosenek. Czas pędził nieubłagalnie więc trzeba było zaszyć się w naszych namiotach. Choć o spaniu nie było mowy…

O godz 6.00 obudziła nas syrena strażacka, szybki poranny trening i przez wszystkich oczekiwane śniadanie: jajecznica na ognisku ze 150 jaj :)

Co dobre szybko się kończy ale już myślimy o kolejnym spotkaniu i nocowaniu pod namiotami… kto wie może trochę dłuższym.